A warm welcome to all International visitors! Here you'll find my ready-to-print-and cut .PDF Templates, Silhouette .STUDIO cut-files and much more for sale! There are also some freebies! Please use the Google Translate button at the right sidebar to translate this page in your language! All orders can be payed by PayPal or IBAN. Prices are in € EURO. Please look at my Terms & Conditions page for more information.
Further information on the used materials etc. can be found on our personal blogs; links are in the right sidebar!

---- Do you want to order??? Please sent me an email with the required # numbers/names!! ---

donderdag 8 november 2012

# 50 Schaats patroon / Ice skate template

Een Schaatskaart met een doosje! Leuk om er een kadootje in te doen (lange chocoladereepjes of een zakje Hot Choco bijvoorbeeld). Het geheel kan met de post verzonden worden! Eventueel is de schaats ook zonder doosje te maken zoals Karin in haar voorbeeld laat zien! Plak de bovenkant aan elkaar en je hebt een dubbele kaart!

 

 

 

 
En de schitterende variant van Karin zonder doosje!




# 50 Schaats patroon / Ice skate template
€ 1,50

(Twee .PDF patronen van de schaats met het doosje incl. alle onderdelen)

--------------------------------------------------------------------------

Extra mogelijkheid:
(alleen te bestellen indien men over een electrische Silhouette snijmachine beschikt!)

# 50a Silhouette .STUDIO snijbestand 'Schaats / Ice skate'

+ € 0,50

(Totaalprijs is dan € 2,00)
 

7 opmerkingen:

Hanny zei

Wow, wat een fantastische kaart/doos! Wat is hij mooi, de kleuren van het papier, het stempeltje, de mooie bloemetjes, kant etc etc. Dit is echt een stijl waar ik van hou, schitterend. Je hebt je echt uitgeleefd en er iets fantastische van gemaakt. Je merkt het, ik ben er echt weg van. Ik was je volger al maar ben inmiddels ook bij Karin volger geworden, heerlijk nu ik een eigen blog heb om dit allemaal op deze manier te kunnen volgen. Ik kijk alweer uit naar je volgende creatie!
Fijne dag, liefs Hanny

Corrie zei

Wauwwww die is gaafffff
je hebt mail

groetjes Corrie

marbello zei

Wat is dat weer een beauty. Ik heb je een mailtje gestuurd.
Ik ben ook gelijk volger geworden.
Groetjes Marcelle

Riet zei

SCHITTERENDDDDDD Sandra.

Liefs Riet.

Bernadet zei

wowwww Sandra wat is dit ONTZETTEND gaaf zeg!!

Liesbeth zei

Hoi Sandra, hij is schitterend hoor, ga je snel mailen.
groetjes Liesbeth

Sarah's Fingers zei

Hi,I don't know how to buy this pattern can you help me please? Can you answer me in english I'm French!^^ Thank you! :)