A warm welcome to all International visitors! Here you'll find my ready-to-print-and cut .PDF Templates, Silhouette .STUDIO cut-files and much more for sale! There are also some freebies! Please use the Google Translate button at the right sidebar to translate this page in your language! All orders can be payed by PayPal or IBAN. Prices are in € EURO. Please look at my Terms & Conditions page for more information.
Further information on the used materials etc. can be found on our personal blogs; links are in the right sidebar!

---- Do you want to order??? Please sent me an email with the required # numbers/names!! ---

vrijdag 18 oktober 2013

# 75 Kerst Ornament kaart patroon / Christmas ornament card template

 
A Christmas Ornament card template! You can also make this card in different ways! You can make it in a basic shape (just the hanging ornament), make it like a harmonica as Karin did, or make it in a Z-shape like Chantal did! 

Een Kerst Ornament kaart patroon! Deze kaart kun je ook weer op verschillende manieren maken! Je kunt het in de basisvorm maken (met alleen het hangende ornament), maak het in een harmonica vorm zoals Karin heeft gedaan, of maak de kaart in een Z-vorm zoals Chantal gedaan heeft!

This is the card Chantal made:





En dit is de prachtige kaart van Karin! Zij heeft tevens het patroon van de Kerstroos hier op deze kaart verkleind gebruikt!

 

 
# 75; Kerst Ornament kaart patroon / Christmas Ornament card template

€ 1,50
 
(Three .PDF templates of all parts, inclusive hanging ornament and dessinparts)
(Drie .PDF patronen van alle delen, inclusief hangend ornament en dessindelen)
--------------------------------------------------------------------------

Extra option:

(For Silhouette machine owners only!)
(alleen te bestellen indien men over een electrische Silhouette snijmachine beschikt!)
#  75a Silhouette .STUDIO snijbestand 'Ornament'

+ € 0,50

(Totaalprijs is dan € 2,00)

2 opmerkingen:

anita01 zei

Hoe geweldig leuk weer dit model en zo beeldschoon uitgewerkt, genieten hoor .

Warme groetjes,
Anita.

Ellen zei

Hoi Sandra,
deze kaart is beeldschoon en ik wil hem wel eens maken. Ik heb een vraag...krijg ik het patroon op de juiste maat of moet ik de maten aanpassen? Ik kan dat niet...ook de besties krijg ik zelf niet op maat, ze komen op A4 formaat binnen namelijk.
Graag hoor ik van je.
Liefs Ellen